Přihlášení zákazníka

Návrhy

Jak zjistím, zda mám dostatečně kvalitní fotografie?

Fotografie s dostatečným rozlišením uděláte s fotoaparátem, který má rozlišení alespoň 4 megapixely. O kvalitě fotografií Vás během práce v designéru informuje systém malou ikonkou v rohu fotografie. V případě fotoobrazů může nastat situace, že program informuje, že fotografie má nízké rozlišení. Tato informace se zobrazuje na základě přepočítání pro tiskovou kvalitu 300 DPI – což je kvalita zbytečně vysoká pro obraz, který je umístěn na stěně s velkou pohledovou vzdáleností. Je třeba si uvědomit, že při vytváření výřezů z fotografií bude mít výsledný výřez menší rozlišení než původní fotografie.

Kde mám uložený návrh?

Návrh Vašeho produktu naleznete po přihlášení do zákaznického účtu. Po přihlášení je třeba na levé straně zvolit poslední položku "Moje návrhy" Následně jsou zobrazeny návrhy rozděleny do 3 skupin: - Uložené návrhy - Návrhy v nákupním košíku - Objednané návrhy Uložené návrhy a návrhy v nákupním košíku je možné vymazat, upravit nebo vytvořit jejich kopii. Objednané návrhy nelze vymazat ani upravit, pouze vytvořit jejich kopii.

Jak bude vypadat moje fotokniha ve skutečnosti?

Všechny fotoprodukty jsou zobrazovány v editoru návrhů tak, jak budou přesně vyrobeny. U fotoknih je třeba počítat s identifikačním štítkem s čárovým kódem (47 x 18 mm), který se nachází na zadní straně obálky v levém dolním rohu. U kalendářů se tento identifikační štítek nachází na první straně (titulní) kalendáře, v levém horním rohu (pod spirálovou vazbou.)

Platby

Jak mohu uhradit objednávku?

Objednávky je možné uhradit přímo během nákupního procesu. Akceptovány jsou všechny typy platebních karet, platba prostřednictvím internetového bankovnictví, PayPal a Bitcoin.

Proč nelze uhradit objednávku na dobírku?

Všechny nabízené produkty jsou vyráběny pro konkrétního zákazníka. To znamená, že pokud se zboží z nějakého důvodu vrátí (například nepřevzatá zásilka, falešná objednávka, atd.), není možné ho zařadit na opětovný prodej, jak je to u klasického zboží internetového prodeje.

Během platebního procesu neproběhla moje úhrada, co mám dělat?

Pokud během platby neproběhla úspěšně platba (například z důvodu neplatné/zamítnuté platební karty), je možné uhradit platbu k dané objednávce i později z uživatelského účtu. Po přihlášení prosím zvolte v levém sloupci "Moje objednávky" a zvolte objednávku, kterou si přejete uhradit. Následně v levém rohu přejděte na tlačítko platební karty (vedle červeného vykřičníku) a proveďte platbu. O úspěšně provedené platbě budete informováni oznámením a zprávou.

Slevy

Poskytujete množstevní slevy?

Pro poskytnutí množstevních slev nás prosím kontaktujte prostřednictvím kontaktního formuláře.

Vlastním slevový kupón, jak se dá použít?

Kupón na slevu můžete využít při nákupu na www.albumo.cz tak, že ho vložíte do pole "Uplatnit slevový kód" v nákupním košíku. Následně po odeslání je sleva zobrazena v pravém sloupci "Shrnutí objednávky" a také v druhém kroku nákupního procesu ("pokladna").

Objednávání

Je možné objednávku stornovat?

Vzhledem k tomu, že produkty jsou vyráběny dle osobitých požadavků zákazníka (z fotografií), není možné objednávku stornovat ani vrátit jako klasické zboží. Tato výjimka je udělena v § 7, odst. 6, písmeno c Zákon o ochraně spotřebitele, při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku, nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory prodávajícího, a o změně a doplnění některých zákonů. Objednávka je automaticky zpracovávána systémem ihned po přijetí a není v ní možné dělat jakékoli úpravy.

Jak dlouho trvá výroba?

Doba výroby fotoproduktů je průměrně 5 pracovních dnů. V určitých obdobích (předvánoční, po svátcích…) se může doba výroby prodloužit na 10 pracovních dnů.

Doručování

Mohu si zboží vyzvednout osobně?

Je nám líto, osobní odběr není k dispozici, využít můžete pohodlné doručení kurýrem až na Vaši adresu domů nebo do práce.

Jak dlouho trvá doručení kurýrem?

Doručení trvá většinou 2-3 pracovní dny. Doručení může být prodlouženo, pokud se jedná o předvánoční období.

Reklamace

Jak postupovat v případě reklamace?

V případě, pokud si přejete reklamovat dodaný produkt, je třeba ho zaslat na adresu sídla společnosti: ALBUMO, s.r.o., Štefánikova třída 79, 949 01 Nitra, Slovensko. V případě, že byla zásilka poškozena při přepravě, je možné produkt předem nafotit a zaslat emailem nafocené záběry poškození. V tomto případě se může vyřízení reklamace urychlit. Při přebírání je třeba sepsat s kurýrem formulář o poškození zásilky.